Przejdź do głównej zawartości

#1 Czas Na.. Ziaję!






" Czas Na.. " Będzie nową i jedną z pierwszych kategorii tutaj. No bo wiesz sama/sam, że najlepszy czas, to czas dla siebie! i własnie m.in czas dla mnie, to przede wszystkim porządne oczyszczenie twarzy. Kiedy po całodniowym noszeniu balastu zwanym podkładem, tuszem, bronzerem itp. Zmywam całą tą zwaną "maskę"- nie ma lepszego momentu. Ok, ok ktoś mi powie "przecież możesz chodzić bez tego!". No nie mogę. Niestety, but NIE. Czemu? Bo jak rano wstaje, potrafię sie przestraszyć. Skóra, która ma skłonności do przebarwień, wyprysków, które atakują w szczególności godzinę przed wyjściem na spotkanie ze znajomymi (przyyysięgam!) i taka, która się jedynymi słowy ŚWIECI-no sorry, kobiety zrozumieją mnie doskonale. Nie chcę, ale muszę. I takim oto sposobem, po wielu spotkaniach z Panią dermatolog, której maść pomogła na jakiś czas i super matowiła i poprawiła na chwilę mój stan skóry, wzięłam sprawę w swoje rece i co? i zaczęłam od ZIAJI . No bo kto z nas jej nie zna i chodź raz jej nie spróbował? jeśli jest ktoś taki niech da mi znać, bo osobiście-nie znam takiej osoby :) To, że jestem zakupocholiczką w sprawach kupna różnych maseczek w Rossmanie-to proszę zapamiętać. Bo tych masek będzie tu mega mega dużo :) A więc przechodząc do sedna..
Wyobraź sobie sytuację. Przychodzi człowiek zmęczony po pracy, po 10 godzinach ciężkiej pracy i o czym marzy? o gorącej kąpieli? zgadłam, ha! no jeśli nie, no to pewnie o jedzeniu. Ale załóżmy, że o tej kąpieli. Więc co najpierw robisz? Jeśli chodzi o kobiety, to na pewno zmywasz cały balast na twarzy! ;) Panie i Panowie przedstawiam Wam..


 







Trafiłam na te mleczko w pobliskich Delikatesach Centrum, i że jestem osobą ciekawską-to trafiło ono do koszyka. No i tak oto zaczęłam przygodę. Moje odczucia? Zapach-git. Pachnie ogórkiem takim dobrym z ogródka. Makijaż zmywa doskonale. Tylko szczypie w oczy.. Jeśli się dostanie do oczu-to sobie możemy popłakać. Podejrzewam, że to przez ten alkohol w składzie. W każdym bądź razie tak jak chciałam tak i mam-zmywa mi całą tapete w mig! Daje mu hm.. 5/10. Mocne!

I teraz temat najlepszy. Temat o maseczkach. No ale wróć. Jesteśmy w fazie kąpieli. No i jak już oddaliśmy się tej czynności możemy użyć którejś z maseczek. Do wyboru do koloru! Zatem-wybieraj! :)
Pierwszymi, od których zaczynałam całą przygodę była:

  
Dodaj napis







Jeśli chcesz np. w środku zimy poczuć trochę lata no to voilà ! No dobra. To jest mój ulubieniec, dlatego też chwalę :P
Naskórek złuszcza-lux! Skóra? Jak pupcia niemowlaka, a zapach? no zapach jak wspomniałam wcześniej, na bank poczujesz się jak latem! Niech podziała wyobraźnia.. :) Daje jej 9/10! Ale to dlatego, że jest na raz ;c
Druga, którą też już kiedyś próbowałam i też sięgnęłam po nią w Rossmanie jest:













No dobra jest cholerka. Pięknie i szybko się wchłania, co do zapachu nie mam zastrzeżeń i powiem szczerze, że poleciłabym. Najważniejsze, że skóra po niej jest ładnie odżywiona na swój sposób, i się nie świeci, aż tak. Daje jej 9/10 . Beacuse? Jest jej MAŁO. ;]

Łoooho.. Ostatnią maseczką na miejscu trzecim znajduję się:









No i co? I pusto. Pamiętam, że ja miałam, i że była szara. I też ładnie schła. Ale zabijcie mnie, nie pamiętam co było dalej. Ale nie ważne, nie ważne WYPRÓBUJEMY! :)

Takim oto akcentem, kończę. Jak na pierwszy wpis, zajęło mi to .. trochę czasu lekko mówiąc. ;) Ziaja, jest potężną firmą, i jedną z niewielu, które można polecić szczerze. Tak wiecie od serca. Pamiętając oczywiście, że na każdego  człowieka inaczej działa wszystko, musimy próbować. Bo jeśli się nie próbuje.. się nie zobaczy. ;)








                                 




 













































































































Komentarze

  1. super blog! :)
    http://swiatmartynywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęęęękuje. Dopiero początek. Myślę, nad kolejnymi wpisami :P

      Usuń
  2. Zastanawiam się nad zakupem tych maseczek z Ziaji :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://lifemylifestyle98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

end.

To jeden z tych etapów, które się kończą.  Genialne 10 miesięcy. Setki nie porozumień, i miliony uśmiechów, nieliczona ilość sytuacji, które odbiły się na mnie w jakiś sposób, niezliczona ilość napotkanych osób, z których garśc została ze mną do tej pory, nie jedna impreza i nie jedna nieprzespana noc, osoby, które są jak rodzina. Osoby, z którymi.. właśnie się rozstaje.. Wiesz.. sama tego chciałam. I chyba to dobrze. Pomimo, że ten miesiąc ostatni minął tak szybko, że coś na nowo się zaczyna a został mi tydzień. Jeszcze wiele chciałabym z nimi chwil spędzić, tyle im powiedzieć.. “ Humor jest jedyną szansą na przetrwanie dla bardzo wrażliwych ludzi. Powtarzam: jedyną szansą. Dość wcześnie zorientowałem się, że mówiąc coś w śmieszny sposób, można uniknąć kłopotów. (...) To także świetny sposób na radzenie sobie z pewnymi emocjami, które podane inaczej czynią z nas żałosnych sentymentalistów. ” ~ Etgar Keret W prostocie można ująć to tak, że w pewnym sensie zaczyna się we mnie i dla m

READY! STEADY! GO!

Tak zatem zaczynam nowy 2017 rok! Tą przysłowiową "pustą" kartką. No dobra. Niekoniecznie taką pustą. Na pewno na tej kartce znalazło by się parę "must" . No bo chyba i Ty masz jakieś "muszę" na swojej życiowej playliście. To ciekawe, jak wiele może działać tak "zwykła' kartka. I ile możemy na nią na nieść. Na mojej na pewno znalazłaby się: Przyjaźń . Ta prawdziwa, z ta garstką, która po tak ciężkim roku 2016 mi została i mam zamiar ja pielęgnować, jak ogródek z różami. Praca , która w 70% jest już pewna. Ta, może nie wymarzona, ale na której myśl, się cieszę, bo to bardzo wiele.  Więcej wycieczek m.in w góry. Nasze polskie, które marzą mi się od dzieciństwa. I nad morze, które kocham! o każdej porze roku.  Ruszyć z miejsca :) . To chyba przede wszystkim, ale nie bez powodu jest ten punkt umieszczony na tej pozycji. Więcej uśmiechu . Uśmiechu i pozytywnego myślenia, który z nim idzie w parze nie od dziś. :)  Więcej wpisów tutaj! B